Натискът за електрификация на автомобилите се засилва, но остава въпросът с разходите
Нужно е използването на различни бизнес модели, които да направят достъпни за широката общественост новите зелени технологии, смятат експерти
22:00 | 17.12.19 г. 4Снимка: Ройтерс
-
Dow Jones прибави 140 пункта във вяла сесия
-
Кадър на деня за 4 юни
-
Ще остане ли Nvidia любимата акция на Уолстрийт
-
Неубедителната победа на Моди изтри 25 млрд. долара от състоянието на най-богатия азиатец
-
Китай дава зелена светлина за тестване на автономни коли по обществените пътища
-
Байдън затегна имиграционните правила в САЩ преди изборите
-
Самолетите F-16 и ракетите ATACMS вероятно ще приближат деокупацията на Крим
-
Руснаците вече не продават имоти по Южното Черноморие, 90% от купувачите са българи
-
AI революцията вече губи сили
-
Купувачите на жилища в САЩ започват да се бунтуват заради високите цени
-
Централните банки стават предпазливи към юана, апетитът им за долара и златото расте
-
Най-богатият затворник в САЩ се яви да излежи присъдата си
Специални проекти виж още
Още от Европа виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Dow Jones прибави 140 пункта във вяла сесия
-
Ще остане ли Nvidia любимата акция на Уолстрийт
-
Поевтиняването на суровините прекъсна тридневната печеливша серия на европейските борси
-
Сделки с акции на "Софарма" формираха почти 40% от оборота на БФБ
-
Акциите на Wall Street леко поевтиняват на фона на вяло начало на месеца*
-
Ще се отрази ли дългосрочно напрежението между страните от ОПЕК+ върху цената на петрола
преди 4 години Електрическите коли са изгодни в дългосрочен план, тъй като са доста по-икономични откъм разход и поддръжка. Проблемът е във високата първоначална цена и едно от решенията е да се измислят подходящи лизингови схеми. Друг вариант е да се насърчи споделеното ползване на автомобили. Така автомобилният парк в градовете ще се използва много по-ефективно, а и ще се освободят доста паркоместа. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Така де :) съгласен... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години ами то самата кола е доста по-евтина от такава с двг ... проблемът е цената на батерията . вкарват банков инструмент , щото ще им увехне бизнесът за лизинга на автомобили :))) ... нали требе да има нещо на изплащане , че и в банките и те са хора ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години И като как наемайки батерията ще намалее цената й ? Или просто незабележимо ще вкараме разходите и като ежемесечно вноски. Само че тогава пък при лизинга няма къде да се мърда.Тъпотия, както и да се върти ***, гъ3a й е все отзад. отговор Сигнализирай за неуместен коментар